Fallout 3 ja sen modit. - General Taggart / Kenraalin pelihuone

Breaking

STAY WITH US

Fallout 3 ja sen modit.

Aloitin pitkästä aikaa Fallout 3 pelin pelaamisen, tämä tietenkin on luonnollista jatkumoa Fallout 1 ja 2 pelien pelaamisen jälkeen.

Aikaisemmista peleistä olen tehnyt Tsekataan peliä video ja katsotaan mitä saan aikaan Fallout 3 pelistä.

Olen peliä pelannut nyt sen verran että pääsin ulkomaailmaan, eli aika vähän. Mutta kuitenkin olen tuhlannut tähän suurimman osan vapaa-aikaani tällä viikolla.

Mutta miksi olen vasta näinkin alussa pelissä johtunee ihan siitä että olen etsinyt ja asentanut kasan erillaisia modeja eli fanien tekemiä muutoksia peliin.

Pääsääntöisesti olen hakenut peliin uusia grafiikoita ja ääniä. Tämä on sekä niin yksinkertaista että hankalaa koska jos käytät useampia modifikaatioita.

Usein nämä saattavat muuttaa samoja asioita, sekoittaa pelin osittain/kokonaan. Joskus jopa pistää pelin sellaiseen kuntoon, että joudut asentamaan sen uudelleen ja aloittamaan alusta.

 Itse etsin Fallout 3 peliini modeja internetistä keskitetystä paikkaa eli  http://www.nexusmods.com/


Kyseinen sivusto on kasvanut vuosien saatossa, eikä enään sisällä pelkästään Fallout tai Elder Scrolls sarjan pelien muutoksia vaan pelejä löytyy tällähetkellä 165 kpl ja sivustolla on oma download ohjelma joka osaa aktivoida ja asentaa modit oikein.

Tarkoitus olisi nyt saada tämän viikon aikana haettua tarvitsemani modit Fallout 3 peliin ja alkaa pelaamaan peliä isolla TV:llä.


No comments:

Post a Comment

Twitter